• امروز سه شنبه هشتم مهر 1399 

راهبرد مشارکت مصوب

صفحه ی اصلی / راهبرد مشارکت مصوب

اداره‌کل اوقاف و امور خیریه ایلام در راستاي انجام ماموريت سازماني خود تلاش مي کند با برنامه محوري، نگاه سيستمي، پشتوانه آمايشي و توان کارشناسي خدمات باکيفيتي را به طرز شايسته و در چارچوب وظايف قانوني خود به مخاطبين ارائه نمايد.
چشم‌انداز سازماني ما آن است که همواره بعنوان يکي از بهترين سازمان‌ها در خدمت رساني نزد مردم شناخته شويم.
ارائه خدمات علمي ، دقيق ، کارشناسي ، به‌روز و صادقانه در چارچوب نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران در صدر ارزش هاي سازماني ما قرار دارد .

هر سازماني در راستاي تحقق اهداف، اجراي ماموريت ها و ارائه خدمت به مردم نيازمند توجه تام مخاطبان خود مي باشد.
بديهي است بدون توجه مردم و بدون دريافت بازخوردهاي حاصل تعاملات دوسويه ، انتخاب راهبرد هاي ارائه خدمت، سخت و ناممکن مي گردد.
به بيان ديگر ارائه خدمت به نحو شايسته زماني امکانپذير است که مخاطب، ميزان رضايتمندي خود را از دريافت خدمات اعلام ، تعامل و مشارکت خود را کامل نمايد.
سازماني در ارائه خدمت موفق تر است که بتواند نظرات، پيشنهادات و انتقادات مخاطبين خود را دريافت و بر اساس آن راهبردهاي مناسبِ جلب رضايت را در چهارچوب قانون اتخاذ نمايد .
در اين راستا و به منظور جلب مشارکت هاي مردمي اداره‌کل اوقاف و امور خیریه ایلام برخود لازم مي داند نظرات، پيشنهادات و انتقادات آحاد مردم بويژه از سوي نخبگان، متخصصين ، صاحب نظران، مديران، علما و کارشناسان دستگاه هاي اجرائي عمومي را گردآوري و راهبردهاي منتج به افزايش کيفيت خدمات را تدوين نمايد.
اداره‌کل اوقاف و امور خیریه ایلام تعامل و تبادل اطلاعات با آحاد مردم و دستگاه هاي اجرائي را در سرلوحه کار خود قرار داده است .
مي توانيد ديدگاه خود را بر روي برخی مطالب بيان کنيد. کافي است در انتهاي همان مطلب در بخش نظر شما، مطلب خود را بیان کنید .
همچنین مي توانيد از طريق منوي ارتباط با ما ؛ ما را از سوالات، نظرات، پيشنهادات و انتقادات خود آگاه سازيد .

سند راهبرد مشارکت
* راهبرد زیر شاخص مشارکت در کاربر پسند بودن تارنما
در رابطه با نماگر قابلیت شخصی سازی، جستجوی پیشرفته و اجرای در کلیه مرورگرها و اجرا بر روی دستگاه‏های قابل حمل در سایت اداره‌کل اوقاف و امور خیریه مازندران رعایت شده است .

* راهبرد مشارکت در زیر شاخص شفافیت تارنما
در رابطه با نماگر ارتباط مستقیم مدیران در وب سایت و تاریخ های بروزرسانی و انتشار شناسنامه خدمات در منوی خدمات الکترونیک سایت اداره‌کل اوقاف و امور خیریه مازندران بطور کامل ارائه شده است .

* راهبرد مشارکت کیفیت خدمات تارنما
با توجه به اطلاع رسانی خدمات در منو‏های خدمات الکترونیک بطور کامل و مجزا ارائه شده و علاوه براین نمایش مهمترین اخبار در سایت نیز وجود دارد .

* راهبرد مشارکت در دسترس پذیری تارنما
در سایت اداره‌کل اوقاف و امور خیریه مازندران امکان پشتیبانی از افراد کم توان وجود دارد و دستورالعمل بروزرسانی و استاندارد بودن نام دامنه و زمان بار گذاری رعایت گردیده است .

* راهبرد مشارکت در دسترس پذیری اطلاعات
در تارنمای اداره‌کل اوقاف و امور خیریه مازندران، سوالات متداول، میز خدمت، پیوندها و وجود کانال اطلاع رسانی و در نهایت اخبار و مزایده ها و اطلاعیه های مهم وجود دارد .

* راهبرد مشارکت در دسترس پذیری اطلاعات
در این وب سایت بیانیه حریم خصوصی و سطح توافق خدمات در صفحه اداره‌کل نیز وجود دارد .