يكشنبه24خرداد1405
09:02
53
جلسه آستان مقدس امامزاده سید جعفر ع بخش شباب
به گزارش روابط عمومي اداره کل اوقاف و امور خیریه استان ایلام به تاریخ امروز ۱۴۰۵/۳/۲۴ جلسه ای در خصوص آستان مقدس امامزاده سید جعفر ع بخش شباب بعنوان ورودی و خروجی اصلی استان ایلام در ایام اربعین حسینی و در طول سال و حضور گسترده زائرین عزیز عتبات عالیات در این امامزاده واجب التعظیم با حضور مدیرکل محترم اوقاف و امور خیریه استان ایلام حاج آقا میرزایی و معاون محترم فرهنگی اجتماعی اداره کل و رئیس محترم اوقاف شهرستان ایلام و تعدادی از مدیران داخلی و همکاران محترم اداره کل و هیات امنا محترم جدید آستان مقدس امامزاده سید جعفر ع بخش شباب برگزار گردید. در این جلسه مدیرکل محترم ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های هیات امنا محترم قبلی امامزاده، بر اهمیت موقعیت امامزاده سید جعفر ع تاکید نمودند و لازمه و موفقیت هیات امنا محترم جدید را در حضور مردم در مدیریت و امورات امامزاده دانستند و بر اهیمت خدمت رسانی ویژه با برنامه ریزی دقیق در این امامزاده واجب التعظیم با تلاش و پیگیری و زحمت هیات امنا محترم جدید با همکاری با اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تاکید نمودند . در ادامه مصوباتی جهت پیگیری و اقدام تصویب گردید.